4.5 C
Prague
Pátek, 29 března, 2024
- Reklama -spot_img

Jak správně reagovat na špatné jídlo v restauraci?

I v sebelepší restauraci se bohužel může stát, že dostanete pokrmy kvality, která ani zdaleka neodpovídá standardu. Pochopitelně máte okamžité právo na to, vyžadovat nový pokrm. Restaurace totiž vždy zodpovídá za váš kompletní zážitek. A to nejen za kvalitu jídla jako takového, ale také za vstřícnost obsluhy popřípadě i kvalitu prostor. To vše si v ceně pokrmu pochopitelně platíte.

Nekvalitní jídlo okamžitě reklamujte

Pokud obdržíte nekvalitní pokrm, nebo dokonce nějakým způsobem vyloženě závadný, tak máte právo na okamžitou reklamaci. Nestyďte se říci, že jídlo nesplňuje vaše požadavky. Češi totiž často s jídlem spokojeni nejsou, ale namísto reklamace ho zkrátka automaticky sní. Jídlo tak přestaňte okamžitě konzumovat, oslovte obsluhu a s popisem problému vraťte jídlo zpátky do kuchyně.

Nikdy neplaťte za reklamované jídlo

Bohužel se stávají i takové nepochopitelné případy, kdy podnik absolutně zklame v kvalitě pokrmu, ale i přesto si drze dovolí reklamované jídlo nebo příslušenství naúčtovat. To vždy kategoricky odmítejte zaplatit. Zároveň je takové chování automatickým podnětem k tomu, abyste restauraci veřejně udělili záporné hodnocení, protože se jedná o akt neúcty ke klientovi.

Recenze pomohou ostatním při výběru místa

Konkrétně u restaurací se stala tradice online recenzí a hodnocení opravdu velice oblíbenou. A plošně se dá říct, že je to vítaná záležitost minimálně pro potencionální klienty. Na různých portálech máte možnost prohlédnout recenze a hodnocení restaurací od desítek a stovek klientů. Často jsou doprovázeny i fotografiemi prostoru a pokrmů, což dokáže ještě více osvětlit názor na podnik. Nutno ale dodat, že taková masová zpětná vazba, kterou recenze představují, má výhodu i pro podniky samotné. Minimálně jsou zdrojem inspirace v tom ohledu, jakým směrem zlepšovat kvalitu podniku.

- Reklama -spot_img

Zajímavé čtení

Další články autora